archive-de.com » DE » C » COMP-MALL.DE

• Pressemitteilung: AFL3-W15B-H81 : Schlanker 15,6" Touchpanel-PC mit i7 CPU

Original URL path: http://www.comp-mall.de/industrie-pc-news-detail.php?news_id=366 (2016-05-01)

• Pressemitteilung: CV-112H/P1001: Leuchtstarker HD Panel-PC !

Original URL path: http://www.comp-mall.de/industrie-pc-news-detail.php?news_id=365 (2016-05-01)

• Pressemitteilung: DM-F : Robuste IP65 Industrie-Bedienterminal!

Original URL path: http://www.comp-mall.de/industrie-pc-news-detail.php?news_id=364 (2016-05-01)

• CV-110C-P1001: 10.4" TFT SVGA 4:3 Panel PC with Projected Capacitive Touch, Intel® Atom™ E3845 Quad Core, 4x USB, 2x COM,

Original URL path: http://www.comp-mall.de/CV-110C-P1001.html (2016-05-01)

• CV-115R-P1001: 15" TFT XGA 4:3 Panel PC with Resistive 5-wire Touch, Intel® Atom™ E3845 Quad Core, 4x USB, 2x COM, 1x VGA